FRAGTPRISER FRA 39,-

Når du bestiller på Olivenshoppen.dk, kan du vælge at få leveret med DAO eller GLS i hele Danmark – og du kan også vælge mellem hjemmelevering, levering til pakkeshop eller erhverv.

Da der er vægtbegrænsning på DAO til hjemmelevering, kan vi dog vælge at levere med GLS, selvom du har valgt DAO. Det er naturligvis uden ekstra omkostninger for dig, og du vil blive informeret med trackingnummer.

HURTIG LEVERING

I langt de fleste tilfælde kan ordrer pakkes samme dag, som de modtages. Det betyder under normale omstændigheder, at der kan leveres med valgte fragtmulighed indenfor 1-2 dage. Der tages dog forbehold for fragtfirmaernes forsinkelser op til højtider, ekstraordinær travlhed, vejrforhold o. lign.

FRAGT VED RESTORDRE

Indimellem sker det, at en vare bliver udsolgt, og vil derfor stå opført som restordre, hvis den kommer på lager igen indenfor en rimelig tidsperiode (typisk indenfor 1-2 uger). Dette er oplyst ved din bestilling (vil fremgå af vareteksten, ved kassen, samt på din ordrebekræftelse). Du vil blive informeret om evt. ca.-leveringstidspunkt efter bestilling, og vi sender hele ordren samlet.

Ønsker du varerne sendt i flere forsendelser, vil du blive opkrævet fragt, medmindre der er urimelig lang ventetid på de varer, der er i restordre. Du har naturligvis ret til at afbestille hele eller dele af ordren.

FRAGTRISER DANMARK:

DAO:
Levering til pakkeshop: Kr. 39,-
Levering til privatadresse: kr. 49,-

til adresser i Danmark (ikke Grønland og Færøerne).

GLS:
Levering til pakkeshop: kr. 55,-
Levering til erhvervsadresse: Kr. 65,-
Levering til privatadresse: kr. 75,-

til adresser i Danmark (ikke Grønland og Færøerne).

Der er mulighed for fri afhentning af dine varer i Esbjerg V.
Adresse, tidsrum og øvrige informationer oplyses efter bestilling.

FRI FRAGT FRA KR. 500,-

Køber du for mere end 500 kr., er fragten gratis med levering til valgt pakkeshop med DAO.

Køber du for 850 kr. eller derover, leverer vi gratis til din hjemme- eller erhvervsadresse med GLS eller DAO. Du vælger fragtfirmaet ved checkout.

LEVERINGSMULIGHEDER

Vi leverer til Danmark, samt det meste af Europa. Skal du have leveret uden for Danmark – også Grønland og Færøerne, bedes du kontakte os for oplysning om fragtpriser.

Vi har som leverandør valgt DAO og GLS, som er de distributionsvirksomheder, der – som vi vurderer det – kan sikre hurtigst og bedst leveringssikkerhed i hele Danmark – både til erhvervsadresser, privatadresser og til pakkeshops.

Når du bestiller hos os, vælger du selv, hvilken fragtform du ønsker. Vælger du levering til shop, kan du inden betaling vælge det udleveringssted, som passer dig bedst.

Når din pakke er klar til afhentning, bliver du adviseret via e-mail og sms. Det samme gælder, hvis du har valgt privat- eller erhvervslevering. Skal pakken leveres til et andet land, bedes du kontakte os.

Når vi afsender din pakke, får du tilsendt en mail med et såkaldt “tracking nummer”, så kan du følge pakken helt frem til levering.

EMBALLAGE

I Olivenshoppen går vi op i at reducere det store forbrug af emballage. Vores varer er dog særligt følsomme overfor hård forsendelseshåndtering og vi er nødsaget til at pakke varerne forsvarligt ind, så de kommer sikkert frem.

Vi forsøger dog at holde plast på et absolut minimum, og vores papir, pap og forsendelseskasser kan være genbrug fra andre virksomheder. Du vil derfor kunne opleve, at der indimellem kan stå et andet firmanavn på forsendelseskassen – f.eks. fra vores leverandører. Det håber vi, at du som kunde har forståelse for og sætter pris på.

VARER BESKADIGET UNDER TRANSPORT

Modtager du en pakke, der har synlige tegn på skader under transport, er det vigtigt, at du modtager pakken med forbehold, eller alternativt åbner pakken, mens det pågældende fragtfirmaets personale ser på.

Hvis indholdet har taget skade, skal der laves en erstatningssag med det pågældende fragtfirma. Det er vigtigt, at du straks gør indsigelser mod pakkens tilstand, og ikke kvitterer for modtagelsen uden forbehold. Det er også muligt at nægte modtagelse på en beskadiget pakke. Den vil så komme retur til os.

Er skaden ikke synlig ved modtagelse, skal du sørge for at tage kontakt til Olivenshoppen hurtigst muligt, da de efter nogle dage ikke længere vil erstatte en beskadiget vare.